Pomáháme firmám s komunikační strategií značka zaměstnavatele
Značka zaměstnavatele je pocit, který má zaměstnanec (minulý, současný i bývalý) z vaší společnosti. Jde o vaši pověst na trhu práce. Čím pozitivnější je zkušenost pracovníků, tím atraktivnější jste zaměstnavatel. Právě atraktivita vám pomáhá si udržet stávající zaměstnance a přilákat nové.
Pověst firmy je rozhodující faktor
Firmy nabízejí téměř stejné pracovní podmínky. Proto si lidé vybírají zaměstnání podle pověsti společnosti, tedy značky zaměstnavatele.
Značku stavíme na komunikační strategii
Značku zaměstnavatele vytváříme pomocí komunikační strategie. Ta začíná uvnitř firmy a vašich zaměstnanců. Analýzou společně zjistíme jejich potřeby, získáme zpětnou vazbu a pravidelně na ni zareagujeme komunikačním sdělením.
Témata komunikace tvoříme pro zaměstnance
Nabídka zaměstnaneckých hodnot (Employee value proposition, EVP) je sada výhod, které firma nabízí svým zaměstnancům výměnou za jejich loajalitu, dovednosti a schopnosti. Na těchto výhodách stavíme komunikační témata pro vaše současné i budoucí pracovníky.
Sdělení zastřešíme kreativním konceptem
Kreativní koncept je tvůrčí nápad, který vyjadřuje, jak má sdělení vypadat a co má konkrétně říkat. Je základem dobré komunikace a obsahuje textové i vizuální zpracování vašeho sdělení. Dodáme vám tedy nápaditý příběh, který bude odpovídat vašim firemním hodnotám a strategii.
Strukturu komunikace tvoří 4 linky
Pověst zaměstnavatele odpovídá způsobu, jak o vás mluví vaši zaměstnanci. Proto začínáme nejdříve uvnitř firmy a odvíjíme externí komunikaci od té interní. Jednotlivé komunikační linky se tak vzájemně ovlivňují a fungují dohromady jako jeden celek.
Vybereme vhodné komunikační kanály
Komunikační kanály jsou cesty, kterými přenášíme sdělení vašim stávajícím i potencionálním pracovníkům. Po analýze potřeb zaměstnanců a tvorbě komunikační strategie zvolíme nejrelevantnější komunikační online i offline kanály.
Snažíme se o maximální užitečnost řešení
Cílem komunikační strategie je zvýšení loajality zaměstnanců, šíření dobrého jména vaší firmy, budování známosti značky zaměstnavatele a nábor nových lidí. Pro nejefektivnější naplnění těchto cílů přicházíme vždy s maximálně užitečnými řešeními.
Naše zkušenost vychází z dlouholeté praxe
Interní komunikace
Tvoříme kampaně, které posilující loajalitu i hrdost zaměstnanců. Nastavujeme celkovou HR strategii a hledáme nejlepší komunikační kanály.
Firma Greiner Assistec
Zpracování mise, vize, hodnot, firemní časopis, brožury, wall-marketing, Facebookovou interní skupinu pro zaměstnance.
260 členů
z 320 zaměstnanců
96 % členů
skupiny přečte výsledek
do 3 hodin
od zveřejnění
Zlepšení reputace
Aktualizujeme dlouhodobou komunikační strategie pro zlepšení obrazu a pověsti firmy, ze které se stává elitní zaměstnavatel.
Společnost AISIN
Náborová a brandová kampaň s komunikační strategií.
288 ODESLANÝCH FORMULÁŘŮ
od potenciálních zaměstnanců
NÁBOR ZAMĚSTNANCŮ
Obsadíme volné pozice. Dokážeme najít zájemce o pracovní místa a aktivně reagovat na změny pracovního trhu.
Firma O-I
Kreativní koncept a náborová kampaň
ZA 1,5
měsíce
8 z 11
zaplněných pozic