ZADÁNÍ

Cílem bylo vytvořit edukativní kampaň, která přiměje lidi přemýšlet nad tím, zda je dobré povolit všechny cookies, které jim přijdou do cesty. Z průzkumu společnosti Avast totiž vyplynulo, že celá polovina populace při návštěvě webu uděluje automaticky souhlas ke sběru a případnému poskytování veškerých informací třetím stranám.

ŘEŠENÍ

Vytvořili jsme komediální miniseriál „Muž, který povolil vše” s Martinem Krausem v hlavní roli, jež v 5 epizodách upozorňuje na problematiku bezmyšlenkovitého odklikávání cookies českými uživateli. Chtěli jsme Čechům a Češkám vysvětlit, jak cookies fungují, v čem jsou prospěšné, ale také to, jak se vyhnout rizikům a chránit své soukromí na internetu.

OCENĚNÍ

1. místo v marketingové soutěži FÉNIX v kategorii Youtube, 1. místo v soutěži IEA v kategorii IT, telekomunikace a média, 2. místo v marketingové soutěži FÉNIX v kategorii Video a jeho použití, 2. místo v marketingové soutěži Zlatý Středník v kategorii Storytelling