Česko je 13. nejvíce prosperujícím státem v EU

Zadání

Zvýšit povědomí o České spořitelně jako o bance, která „pomáhá s růstem prosperity Česka”.

Řešení

Vytvořili jsme portál se čtivými články doplněnými o interaktivní infografiky, expertními pohledy a podcasty. Náš tým datových analytiků provedl podrobnou analýzu 116 veřejně dostupných zdrojů dat, které porovnávaly všech 27 zemí EU v deseti pilířích (bydlení, životní prostředí...). Pomocí našeho obsahu se daří oslovit jak běžné občany, tak politiky a jiné opinion makery, kteří naše zjištění často dále využívají i ve své komunikaci. Dozvídají se, že na tom Česko není tak špatně, jak si často sami myslí, a tuto informaci si pak propojují s Českou spořitelnou.

Výsledky

Díky pečlivé PR práci se nám podařil obrovský mediální zásah – bezmála 500 výstupů se čteností přes 73 milionů čtenářů, diváků a posluchačů. Celkově se tématům Indexu prosperity podařilo v loňském roce získat 483 mediálních výstupů se čteností 73 milionů osob. Na sociálních sítích jsme oslovili 1,5 milionu osob a získali 4,8 milionů zobrazení.

Ocenění

Získali jsme 1. místo v soutěži IEA v kategorii Banky, pojišťovny, finance, 1. místo v soutěži Zlatý středník v kategorii Finanční služby, 1. místo v soutěži Fénix v kategorii Obsahový projekt založený na datech, 2. místo v soutěži Fénix v kategorii Data jako nástroj změny, 2. místo v soutěži IEA v kategorii Weby a portály, 3. místo v soutěži Zlatý středník v kategorii Struktura, obsah a storytelling, 3. místo v soutěži IMC Awards v kategorii Inovativní myšlenka nebo koncept a 5x 3. místo v soutěži Ceny Lemur v několika kategoriích.