Nastartovali jsme kariérní komunikaci značky Mars Wrigley pro továrnu v Poříčí nad Sázavou.

Zadání

HR náborová kampaň na dělnické pozice do továrny Mars Wrigley v Poříčí nad Sázavou. Cílem bylo představit firmu Mars Wrigley jako moderního a spolehlivého zaměstnavatele.

Řešení

Pro nastartování kariérní komunikace jsme vytvořili přehlednou microsite, která ukazuje hlavní pracovní benefity a aktuální volné pozice. Jsou zde obsaženy jak základní informace o samotné společnosti Mars Wrigley, tak i o továrně v Poříčí nad Sázavou. Pro představení týmu jsme zvolili krátké video medailonky se zaměstnanci. Ve spojení s microsite jsme nastartovali i komunikaci firmy na sociálních sítích.

KPIs

5 500 prokliků na web, 800 000 zobrazení reklamy, 35+ uchazečů o práci, 50 000 unikátních uživatelů zasažených v rámci sociálních sítí měsíčně

Výsledky

1 600 000 – zobrazení reklamy, 15 500 – prokliků na web / návštěvy z kampaní, 10 223 – celková návštěvnost webu, 104 – celkem vyplněných formulářů